Teraz, dalszy ciąg Pogaduszek tutaj:
http://maria-mojawizjazdrowia.blogspot.com/

środa, 4 maja 2011

Pozdrowienia z Kanady./ Greetings from Canada.

Od 10 kwietnia jestem w Kanadzie. To piekny kraj. Bardzo mi sie podoba. Jest tyle zieleni, ale najważniejsze jest to, że tutaj mam moich najbliższych. Jestem już prawie miesiąc, a wydaje mi sie, że to bylo wczoraj.

Since April 10, I'm in Canada. It's beautiful country. I really like it. There is so much greenery, but most important is that here I have my family. I'm already almost a month, and it seems to me that it was yesterday




Ja z moimi ukochanymi wnuczkami.

Here I am with my beloved granddaughters.
Przesyłam serdeczne pozdrowienia i życzę wszystkim moim przyjaciołom dużo zdrowia i uśmiechu na codzień.

Warm greetings and wishes to you my friends!
Love and hugs!

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails

Moje 80-te Urodziny/ My 80th Birthday

moje tańce
Try JibJab Sendables® eCards today!