Teraz, dalszy ciąg Pogaduszek tutaj:
http://maria-mojawizjazdrowia.blogspot.com/

środa, 11 maja 2011

Mój Dzień Matki w Kanadzie

W Polsce ten dzień jest obchodzony 26 maja, w Kanadzie-8-ego maja.

Jakież było moje zdziwienie, kiedy właśnie 8 maja otrzymałam wiele życzeń i moc kwiatów od moich najbliższych, czyli moich dzieci, a wielką niespodziankę sprawiły mi też moje wnuczki i jedyna tu w Kanadzie moja prawnuczka.
To była bardzo miła niespodzianka i bardzo serdecznie wszystkim dziękuję!



Składam wszystkim mamom na całym świecie, a także wszystkim ludziom, którzy, jak dobre mamy sprawują opiekę nad dziećmi, dają dzieciom swoją miłość, swój czas, swoje życie Najserdeczniejsze Życzenia!




Na koniec Anthony de Mello - z książki "Modlitwa żaby II" :


Dostać lanie od mamy.

Mały chłopiec, biegnąc ulicą, skręcił nagle i za rogiem zderzył się z jakimś mężczyzną.

- Mój Boże - powiedział mężczyzna - dokąd pędzisz w takim pośpiechu ?

- Do domu - odpowiedział chłopiec - A spieszę się ponieważ mama sprawi mi lanie.

- Tak ci spieszno, żeby dostać lanie, że aż biegniesz po nie do domu? - zapytał zdumiony nieznajomy.

- Nie. Ale jeśli ojciec przyjdzie do domu przede mną, to on mi spuści lanie.

*******
more thank you:
http://www.funscrape.com/Comments/Thank_You.aspx

Brak komentarzy:

Related Posts with Thumbnails

Moje 80-te Urodziny/ My 80th Birthday

moje tańce
Try JibJab Sendables® eCards today!