Teraz, dalszy ciąg Pogaduszek tutaj:
http://maria-mojawizjazdrowia.blogspot.com/

czwartek, 15 grudnia 2011

Urok dawnych świąt ... i Opowieść Wigilijna

Święta tuż, tuż, i ja się rozmarzyłam... o dawnych czasach. Świętach pełnych śniegu po pas i sannie. Saniami się zimą jeździło, nie było samochodów.
Czy ktoś jeszcze pamięta te czasy?
Artyści malarze utrwalili na płótnach urok tamtych zim i zimowej sanny. Wybrałam z malarstwa Adama Setkowicza - Saniami do kościoła. Pięknie było.


Źródło:


Opowieść Wigilijna Charlesa Dickensa, to jedna z najczęściej ekranizowanych historii tego święta.
Co za gradka na świąteczny okres. Mamy film w całości, po polsku.
Dzięki: Santa Claus Was Here



Życzę wszystkim zdrowych i radosnych Świąt w gronie swoich najbliższych i przyjaciół!

Nie zapomnijmy o ludziach samotnych i o tych, których nie stać na świąteczne, nawet skromnie celebrowanie wigilii.

Ta piękna choinka jest od moich wnucząt Piotrusia i Gosi z USA.

3 komentarze:

vegejustyna pisze...

Kochana Mario :))
Piękny post :))
Te Święta mają magiczną moc .
Życzę Kochana samych uśmiechów, dobrego samopoczucia , Miłości wszechobecnej , i radości z każdej chwili .

Ściskam Swiątecznie :) <3

Anonimowy pisze...

Merry Christmas to you and your family Maria and many blessings in the coming year ♥

david santos pisze...

Olá Maria! Um Bom e Feliz Natal para ti e para toda a tua fam~ilia!
Hello, Maria! Merry Christmas to you and your Family!
Have a Nice New Year of 20112!
Tem um Bom Ano Novo de 2012!

Related Posts with Thumbnails

Moje 80-te Urodziny/ My 80th Birthday

moje tańce
Try JibJab Sendables® eCards today!